Valsaam μιας και είχες διαβάσει σχετικά με την υπόθεση της εταιρίας
Covance - πρόκειται για μία εταιρία που στηρίζει το σάιτ αυτό, γιατί υπάρχουν συμφέροντα...Περίμενε να βρω κάποιες πληροφορίες που είχα...
.για τα αντι-PETA site και οργανώσεις.
Όλα υποκινούνται για συγκεκριμένους σκοπούς και απο πολυ συγκεκριμένο άνθρωπο. Η προπαγάνδα ήταν πάντα το όπλο του κράτους να κλείσει τα στόματα που ενοχλουν με τις φωνές τους.
Και μεταφράζω :
To Κέντρο για την Ελευθερία του Καταναλωτή (Center for Consumer Freedom) είναι μία μη κερδοσκοπική εταιρεία που διοικείται από τον lobbyist Richard Berman μέσω της εταιρείας του Berman & Co. που βρίσκεται στην Washington και έχει σκοπό τις δημόσιες σχέσεις επί πληρωμή. Το Κέντρο για την Ελευθερία του Καναναλωτή, γνωστό σήμερα ως δίκτυο Guest Choice , ιδρύθηκε από τον Berman με μία δωρεά $600.000 από την γνωστή καπνοβιομηχανία Philip Morris.
Ο Berman κανονίζει ώστε μεγάλα χρηματικά ποσά από τις πολυεθνικές, να καταλήγουν σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, στις οποίες συνήθως είναι διευθυντής. Κατόπιν προσλαμβάνει την ίδια του την εταιρεία ως σύμβουλο για αυτές τις οργανώσεις! Από τα εκατομμύρια δολλάρια που έχει 'κάνει δωρεά" η Philip Morris μεταξύ 1995 και 1998, το 49% με 79% πήγε κατευθείαν στην εταιρεία Berman & Co. ή στον ίδιο τον Berman.
[...]
O Richard Berman έχει αναμιχθεί σε διάφορες υποθέσεις, όπου χρειάστηκε πίεση ώστε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες να σταματήσουν να διαμαρτύρονται. Χρησιμοποιώντας τις σχέσεις του με υψηλά στελέχη της αμερικανικής κυβέρνησης, καταφέρνει να ρίχνει λάσπη όπου χρειαστεί ώστε να υποτιμήσει τα αιτήματα διαφόρων ομάδων. Για παράδειγμα διαφωνούσε με την οργάνωση "Μητέρες ενάντια στην οδήγηση μετά τη χρήση αλκόολ" (MADD), και κατάφερε με τις πιέσεις του να μειωθεί το όριο στα αλκοτέστ λέγοντας πως τέτοια πρόστιμα θα τιμωρούσαν και υπεύθυνους καταναλωτές αλκοόλ. Σε έρευνα για τις δηλητηριάσεις από σαλμονέλα στα φαγητά που είχε φέρει στο φως το "Αμερικανικό Κέντρο για την Προστασία και Πρόληψη Ασθενιών" ο Berman απαντούσε πως υπερβάλλουν και προκαλούν φόβο χωρίς λόγο στους καναναλωτές.
[...]
Το ίδιο έχει κάνει και για τα θέματα που αφορούν στο κάπνισμα, βοηθώντας την Philip Morris αυτή τη φορά. Ο τρόπος που προσεγγίζει τα θέματα έχει χαρακτηριστει πάρα πολλές φορές "παραπλανητικός" και "αισχρός". Και πως να μην είναι όταν γίνεται προς υπεράσπιση του πελάτη.
Χρησιμοποιώντας "την ελευθερία του καταναλωτή" ως επιχείρημα, ο Berman τα έχει βάλει τα τελευταία χρόνια με την οργάνωση PETA και πολλές ακόμη ομάδες και οργανώσεις, των οποίων οι καμπάνιες έχουν σκοπό να αφυπνίσουν τους καναλωτές και μπορεί να βλάψουν τα έσοδα των πελατών του .
Το δίκτυο "Guest Choice" που έχει ιδρύσει ως "πάνελ συμβούλων", αποτελείται από μέλη τα οποία το 1998 περιελάμβαναν εκπροσώπους εταιρειών όπως την Cargill Processed Meat Products και Outback Steakhouse, Minnesota Licensed Beverage Association και Sutter Home Winery. Εταιρείες που εκπροσωπούν εστιατόρια, τη βιομηχανία κρέατος και αναψυκτικών αλλά και ποτών. Οι πελάτες του Berman είναι εταιρείες που έχουν οικονομικό συμφέρον στο να κρατήσουν τους μισθούς χαμηλού : προωθούν φτηνό, μη υγιεινό φαγητό φαστ φουντ κυρίως κρέας, καπνο, αναψυκτικά και την κατανάλωση αλκοόλ - εταιρείες όπως η Ruth’s Chris Steakhouse, Armour Swift, και Philip Morris, των οποίων η γραμμή προϊόντων περιλαμβάνει πολλά προϊόντα από την Kraft Foods μέχρι ακόμη και τσιγάρα Marlboro.
Η πρόσφατες επιτυχίες της PETA στο να διεκδικήσει και να καταφέρει πιο "ανθρώπινες" συνθήκες σφαγής εντός της βιομηχανίας του κρέατος (πράγμα που σημαίνει περισσότερα έξοδα για την κάθε εταιρεία κατά την παραγωγη κρέατος και μεταχείριση των ζώων), απευθυνόμενες κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες fast food, έχουν ενοχλήσει φυσικά και τη βιομηχανία κρέατος αλλά και αναψυκτικών. Δεν είναι τυχαίο πως η ομάδα του Berman που επιτίθεται πετώντας λάσπη συνεχώς στην PETa, δημιούργηθηκε μόλις η εταιρεία McDonald’s έκανε υποχωρήσεις όσον αφορά το κρέας που αγοράζει, σε συνεννόηση με την PEta. Διότι πρόκειται για νομοθεσία πια και όχι παράλογες απαιτήσεις.
Το κλειδί της επιτυχίας της για την καμπάνια όπως το έχει περιγράψει ο ίδιος ο Berman είναι "να πυροβολήσεις τον αγγελιοφόρο των μηνυμάτων ....Πρέπει να επιτεθούμε στην αξιοπιστία τους" - περίεργη τακτική από κάποιον που διαθέτει ο ίδιος μία ιδιαίτερα λαβωμένη αξιοπιστία λόγω του παρελθόντος του.
Center for Consumer Freedom
http://www.consumerdeception.com/Στις ιστοσελίδες απο τις οποίες προήλθε το παραπάνω κείμενο θα βρείτε κείμενα που κατακρίνουν το Κέντρο του Berman στις εφημερίδες USA TODAY, WASHINGTON POST κλπ.