χορτοφαγία: στάση ζωής



Αποστολέας Θέμα: Εγνατία Οδός και Αρκούδες  (Αναγνώστηκε 11212 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Άστεγος Διαβάτης

  • Επισκέπτης
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 20, 2012, 03:52:30 μμ »
Κι άλλη νεκρή αρκούδα σε τροχαίο ατύχημα

Πολύ κοντά στην Κρυσταλλοπηγή Φλώρινας, στον επαρχιακό δρόμο προς το Φυλάκιο Κρυσταλλοπηγής, εντοπίστηκε νεκρή αρκούδα από κάτοικο της περιοχής. Πρόκειται για το 3ο τροχαίο ατύχημα στο συγκεκριμένο τμήμα της Οδού Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής.

Η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ, έσπευσε στην περιοχή και διαπίστωσε ότι η αρκούδα, ένα ενήλικο αρσενικό, βάρους 150 κιλών, χτυπήθηκε από διερχόμενο όχημα πριν από περίπου 5 ημέρες. Το άτυχο ζώο δεν κατέληξε ακαριαία και έτσι σύρθηκε στο πρανές του δρόμου όπου και κατέληξε.

Ο οδηγός δεν ενημέρωσε ούτε τις Τοπικές Αρχές ούτε τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ για το περιστατικό.


Αποσυνδεδεμένος elsa

  • Συντονίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 6819
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αποσυντονίστηκα...
    • elsa's blog
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 20, 2012, 07:11:43 μμ »
Πολύ θλιβερή η είδηση, αλλά η φωτογραφία με τσάκισε!  :(  Ένα θερίο 150 κιλών, να σέρνεται βαριά τραυματισμένο ως στην άκρη του δρόμου και να ξεψυχάει μέσα στον πόνο, χωρίς να ξέρει τι του συνέβη... Πολύ, πολύ τραγικό.
Ξέρω ότι και ένα σκατζοχοιράκι του μισού κιλού, το ίδιο κρίμα είναι. Αλλά ίσως, αυτό εδώ δεν το χωράει ο νους λόγω της αντίφασής του: Ένα ζώο που μοιάζει ανίκητο να καταλήγει έτσι...

Αποσυνδεδεμένος foxy vegan

  • Διαχειρίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 8565
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Ανθρωποι-Ζωα-Περιβαλλον: Ειμαστε ΕΝΑ
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 20, 2012, 07:59:55 μμ »
 :( Καλά ο μ@λ@κ@ς που χτύπησε τον αρκούδο, δεν μπορούσε να κάνει ένα τηλεφώνημα, ας ήταν και ανώνυμο.... Σκατάνθρωποι γμτ.....
Σεξισμός=Ρατσισμός=Σπισισμός
No one is free when others are oppressed.

Αποσυνδεδεμένος Χλόη

  • Addicted
  • ******
  • Μηνύματα: 2208
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 20, 2012, 11:07:57 μμ »
:( Καλά ο μ@λ@κ@ς που χτύπησε τον αρκούδο, δεν μπορούσε να κάνει ένα τηλεφώνημα, ας ήταν και ανώνυμο.... Σκατάνθρωποι γμτ.....

Άστεγος Διαβάτης

  • Επισκέπτης
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 04, 2013, 06:48:16 μμ »
«Ποδαρικό» για το 2013 με νέο τροχαίο ατύχημα με θύμα αρκούδα - Το πρώτο τροχαίο ατύχημα του νέου έτους (και 15ο για την τριετία 2009-12) με θύμα μία νεαρή αρσενική αρκούδα 2-3 ετών , σημειώθηκε σήμερα τα ξημερώματα περίπου στις 05:00 π.μ, στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού (ΚΑ45), «Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή», στο ύψος του βυρσοδεψείου της ΕXPΟΤΑΝ.

Ο οδηγός του οχήματος εγκατέλειψε το ζώο και δεν ειδοποίησε την Τροχαία. Ο συγκεκριμένος τομέας του αυτοκινητοδρόμου είναι από τους πλέον κρίσιμους και επικίνδυνους για τις διελεύσεις πανίδας και αρκούδων, όπως έδειξαν τα στοιχεία τηλεμετρίας που συλλέγονται στο πλαίσιο του έργου LIFE Άρκτος/Καστοριά. Η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης της ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ η οποία λειτουργεί στο πλαίσιο του ίδιου έργου, ειδοποιήθηκε σήμερα νωρίς το πρωί από το Δασαρχείο Καστοριάς και έσπευσε στην περιοχή για την διενέργεια της απαιτούμενης νεκροψίας από τις περιφερειακές κτηνιατρικές υπηρεσίες αλλά και τη συλλογή γενετικού υλικού, ενώ παρουσιάστηκε «κενό» αρμοδιοτήτων από πλευράς της δασικής υπηρεσίας σε ότι αφορά την τελική διευθέτηση (ταφή) της αρκούδας.

Ο απολογισμός για το 2012 είναι εξαιρετικά θλιβερός για ένα απόλυτα προστατευόμενο είδος όπως είναι η αρκούδα, αφού η χρονιά τελείωσε με 11 τροχαία ατυχήματα με θύματα αρκούδες, ενώ και το νέο έτος ξεκίνησε δυσοίωνα αφού καμία από τις δεσμεύσεις των υπευθύνων για αντικατάσταση της περίφραξης δεν έχει ακόμα τηρηθεί παρά τις διαβεβαιώσεις τους, αλλά και τον πολυετή αγώνα των περιβαλλοντικών οργανώσεων να δοθεί ένα τέλος στο χρονίζον πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται αρκούδες και τα οποία θέτουν διαρκώς σε κίνδυνο τη ζωή και των ίδιων των οδηγών. Παρ’ όλο που η Εγνατία Οδός Α.Ε, διαβεβαιώνει εγγράφως πως έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση τοποθέτησης κατάλληλης περίφραξης, οι εργασίες εγκατάστασης του φράχτη δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη (όπως θα όφειλαν), παρατείνοντας έτσι την περίοδο κινδύνου πρόκλησης και νέων τροχαίων ατυχημάτων που παραμένει πολύ αυξημένος.

Επιπρόσθετα και για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος έχει προβλεφθεί στο πλαίσιο του έργου LIFE ARCTOS/KASTORIA η τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων και ειδικών αποτρεπτικών μέτρων, με ευθύνη της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς. Η ΚΑΛΛΙΣΤΩ ζητά την επίσπευση της τοποθέτησής τους. Παράλληλα, η οργάνωση ζητά την εντατικοποίηση των ελέγχων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας αλλά και την επανάληψη διανομής ειδικών φυλλαδίων στους δύο σταθμούς διοδίων, από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», προκειμένου οι οδηγοί να γνωρίζουν ότι κινούνται σε περιοχή που αποτελεί βιότοπο αρκούδας.



Αποσυνδεδεμένος elsa

  • Συντονίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 6819
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Αποσυντονίστηκα...
    • elsa's blog
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 04, 2013, 09:38:52 μμ »
 sigh Ασχημα ξεκίνησε η χρονιά...

Για το φράχτη στον Έβρο, τα βρήκαν τα λεφτά, για το φράχτη στην Εγνατία μπα...  >:(

Άστεγος Διαβάτης

  • Επισκέπτης
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 03:41:59 μμ »
Νεκρό σε τροχαίο αρκουδάκι ενός έτους
ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ - ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΑΡΚΟΥΔΑ

Το δεύτερο τροχαίο ατύχημα για το 2013 (και το 17ο για την περίοδο 2009-13) με θύμα μία νεαρή θηλυκή αρκούδα ενός έτους, σημειώθηκε χθες περίπου στις 8.00 μμ, στον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού (ΚΑ45), «Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή», στο ύψος του κόμβου της Κορομηλιάς στον κλάδο προς Κοζάνη. Οι Ομάδες Άμεσης Επέμβασης ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ και ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ ειδοποιηθήκαν από την Τροχαία Καστοριάς και έσπευσαν στην περιοχή, ενώ η μικρή αρκούδα βάρους περίπου 70 κιλών, ήταν ακόμα ζωντανή. Το άτυχο ζώο ήταν πολύ σοβαρά τραυματισμένο, αφού σύμφωνα με την κτηνίατρο της Ομάδας της ΚΑΛΛΙΣΤΩΣ, ανέπνεε με μεγάλη δυσκολία, είχε πολλαπλά κατάγματα στο πίσω δεξί της πόδι και στη λεκάνη. Οι προσπάθειες διάσωσης της αρκούδας δυστυχώς δεν απέδωσαν, αφού κατέληξε αμέσως μετά την αναισθητοποίησή της. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των διερχόμενων οδηγών, στο σημείο του ατυχήματος εντοπίστηκε και η μαμά αρκούδα με ένα ακόμα μικρό αρκουδάκι.

Σήμερα νωρίς το πρωί διενεργήθηκε νεκροψία από το Δασαρχείο Καστοριάς και τις περιφερειακές κτηνιατρικές υπηρεσίες επιβεβαιώνοντας τα συντριπτικά κατάγματα του ζώου το οποίο είχε υποστεί και ρήξη σπλήνας και πνευμόνων.

Τα τροχαία ατυχήματα με θύματα αρκούδες δεν έχουν τέλος! Από το 2009, μόνο στον κάθετο άξονα της Εγνατίας, στο τμήμα «Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής», έχουν σημειωθεί 17 περιστατικά τροχαίων στα οποία εμπλέκονται αρκούδες. Οι υπεύθυνοι βέβαια δε φαίνεται να δίνουν την δέουσα σημασία, ούτε για τις απώλειες στον πληθυσμό ενός απόλυτα προστατευόμενου είδους, όπως είναι η αρκούδα, αλλά ούτε και για τους κινδύνους στους οποίους εκθέτουν τους ίδιους τους οδηγούς. Από τον Απρίλιο του 2010, σε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και εκπροσώπους της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και των περιβαλλοντικών οργανώσεων, η νέα τότε ηγεσία του Υπουργείου είχε δεσμευτεί για τη λήψη μίας σειράς άμεσων διορθωτικών μέτρων με σκοπό να λυθεί το πρόβλημα των τροχαίων ατυχημάτων. Σχεδόν ένα χρόνο πριν, τον Μάιο του 2012,  και πάλι μετά από παρεμβάσεις των περιβαλλοντικών οργανώσεων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, λάβαμε για μία ακόμα φορά τη γραπτή διαβεβαίωση, η οποία επαναλήφθηκε το φθινόπωρο του 2012, για τοποθέτηση νέας υπερενισχυμένης περίφραξης στον κάθετο άξονα «Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγή». Σήμερα ο δρόμος είναι ακόμα επικίνδυνος και οι εργασίες εγκατάστασης του φράχτη δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη (όπως θα όφειλαν), παρατείνοντας έτσι την περίοδο κινδύνου πρόκλησης και νέων τροχαίων ατυχημάτων που παραμένει πολύ αυξημένος.

Για την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος, ΚΑΛΛΙΣΤΩ και ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ θα ενημερώσουν τις αρμόδιες κοινοτικές αρχές ενώ ζητούν για πολλοστή φορά από τους αρμόδιους φορείς και την ΕΟΑΕ την επίσπευση της τοποθέτησης της νέας περίφραξης, την εντατικοποίηση των ελέγχων για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, ειδικά τις ώρες που έχει διαπιστωθεί μεγαλύτερη συχνότητα ατυχημάτων, αλλά και την επανάληψη διανομής ειδικών φυλλαδίων στους πλησιέστερους σταθμούς διοδίων από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», προκειμένου οι οδηγοί να γνωρίζουν ότι κινούνται σε περιοχή που αποτελεί βιότοπο αρκούδας

(Σημείωση για τους Συντάκτες): Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας-Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς, σε συνεργασία με την ΚΑΛΛΙΣΤΩ και την ΑΝΚΑΣ, ξεκίνησαν την υλοποίηση κοινοτικού προγράμματος LIFE-Nature (LIFE ΑΡΚΤΟΣ-ΚΑΣΤΟΡΙΑ) στην περιοχή, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε δράσεις οι οποίες θα περιορίσουν το πολύ έντονο και επικίνδυνο φαινόμενο των τροχαίων ατυχημάτων με αρκούδες και την άγρια πανίδα γενικότερα. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου προβλέπεται, μεταξύ άλλων, εγκατάσταση ειδικής σήμανσης και τεχνικών αποτρεπτικών μέτρων, που θα εξασφαλίσουν ασφαλέστερο οδικό δίκτυο και μείωση της θνησιμότητας άγριων ζώων. Ωστόσο, για μία ακόμα φορά τονίζουμε πως το πρόβλημα θα παραμένει μέχρι την ολοκληρωμένη τοποθέτηση επαρκούς φράχτη από την Εγνατία Οδό Α.Ε σε όλο το μήκος του κάθετου άξονα Σιάτιστας-Κρυσταλλοπηγής, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει καταθέσει η ΚΑΛΛΙΣΤΩ από το 2008 και σε συνδυασμό με την δρομολόγηση της κατασκευής ή αναδιαμόρφωσης κατάλληλων διαβάσεων πανίδας - πράσινων γεφυρών κ.λπ.


Αποσυνδεδεμένος foxy vegan

  • Διαχειρίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 8565
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Ανθρωποι-Ζωα-Περιβαλλον: Ειμαστε ΕΝΑ
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 20, 2013, 02:09:09 μμ »
 :(

2012, η πιο θανατηφόρα χρονιά για τις αρκούδες

Στην πιο συχνή ανθρωπογενή αιτία θανάτου για τις αρκούδες εξελίσσονται τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνει η επιστημονική ομάδα του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ. Το 2012 ήταν η πιο θανατηφόρα χρονιά για το είδος που μέτρησε 11 θύματα στο εθνικό οδικό δίκτυο.

Έτσι ξεπεράστηκε το προηγούμενο αρνητικό «ρεκόρ» των 8 νεκρών αρκούδων του 2009. Με λίγα λόγια η ασφάλεια των άγριων ζώων αλλά και των οδηγών στο εθνικό οδικό δίκτυο έχει γυρίσει τέσσερα χρόνια πίσω!

http://www.arcturos.gr/el/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=296&Itemid=49
Σεξισμός=Ρατσισμός=Σπισισμός
No one is free when others are oppressed.

Αποσυνδεδεμένος xristina-v

  • Θαμώνας
  • *****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Γυναίκα
Η άγρια ζωή στο στόχαστρο των τροχοφόρων
« Απάντηση #38 στις: Μάρτιος 09, 2013, 07:18:57 μμ »
Η άγρια ζωή στο στόχαστρο των τροχοφόρων

Πολύ συχνά διαβάζουμε στις ειδήσεις για θανάτους αρκούδων στη Βόρεια κυρίως Ελλάδα από τροχαία ατυχήματα. Σύμφωνα με έρευνα το 2012 ήταν η χρονιά με τα περισσότερα καταγεγραμμένα θύματα με τις νεαρές σε ηλικία αρκούδες να αποτελούν το μισό αριθμό των νεκρών. Προφανώς δεν είναι μόνο οι αρκούδες που είναι ένα είδος υπό διωγμό και εξαφάνιση στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο αλλά και παγκόσμια. Πέρα από τους τραυματίες και τους νεκρούς ανθρώπους από ατυχήματα στους δρόμους, δεκάδες είδη ζώων χάνουν τις ζωές τους στα οδοστρώματα των κεντρικών και περιφερειακών δρόμων. Σκύλοι, γάτες και περιστέρια στις λεωφόρους των πόλεων αλλά και λύκοι, αλεπούδες, ελάφια, χελώνες, νυφίτσες, σκατζόχοιροι και άλλοι στην εξοχή. Δεν μπορούμε να θεωρούμε αυτές τις ζωές ως παράπλευρες απώλειες μιας αναπόφευκτης κατάστασης και ως εκ τούτου οφείλουμε να δούμε τι ευθύνεται γι’ αυτό…

Οι περισσότερες περιβαλλοντικές οργανώσεις κάνουν εκστρατείες ζητώντας ”ρεαλιστικές” λύσεις στο ζήτημα. Να γίνονται δηλαδή μελέτες πριν φτιαχτούν οι δρόμοι και ειδικές κατασκευές με κάγκελα και περάσματα για τα ζώα. Παράλληλα προσπαθούν να προσεγγίσουν τους κυνηγούς και τους κτηνοτρόφους ως αρωγούς στην προσπάθεια για τη διάσωση των ζώων! Οι λύσεις αυτές αγνοούν το συνολικό ζήτημα της επέκτασης του πολιτισμού σαν βασικό αίτιο της εξαφάνισης της άγριας ζωής στο πλανήτη αλλά και του ανθρωποκεντρισμού και του διαχωρισμού από τη φύση ως βασικό ιδεολογικό υπόβαθρο της ψευδαίσθησης της ανθρώπινης υπεροχής και της συνεπακόλουθης καταστροφής της. Ο ανθρωποκεντρισμός αλλά και η σύγχρονη εμπορευματοποίηση των σωμάτων και της ζωής των ζώων αποτελούν βασικές αιτίες, αφού οι γουναράδες της Σιάτιστας (περιοχή με εκτροφεία ζώων για γούνες αλλά και με το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων με αρκούδες) ή οι κυνηγοί που πάνε να σκοτώσουν άγρια ζώα μέσα στο δάσος προφανώς και δεν θα νοιαστούν για την αρκούδα που περνάει το δρόμο, αν δεν την σκοτώσουν επίτηδες. Σε περιοχές με κτηνοτροφική δραστηριότητα τα άγρια ζώα αντιμετωπίζονται από τους ανθρώπους ανταγωνιστικά ως προς τα ζώα που οι ίδιοι έχουν φυλακίσει για να σκοτώσουν αργότερα για εμπόριο ή τροφή. Έτσι τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα πολλές φορές είναι καλοδεχούμενα αφού συμβάλλουν στην μείωση του πληθυσμού των άγριων ζώων που οι ίδιοι κυνηγούν ούτως ή άλλως με το τουφέκι.

Η άνευ προηγουμένου απειλή για εξαφάνιση των υπόλοιπων ζωικών ειδών στον πλανήτη είναι αποτέλεσμα του τρόπου ζωής και οργάνωσης της μαζικής κοινωνίας και του βιομηχανικού πολιτισμού των τελευταίων δύο αιώνων. Η ραγδαία επέκταση της τεχνολογίας και η χρήση της στην παραγωγή σε συνδυασμό με την καπιταλιστική λογική της μέγιστης κερδοφορίας οδήγησαν σε μια ανεξέλεγκτη λεηλασία του φυσικού κόσμου με αποτέλεσμα σχεδόν όλα τα ζωικά είδη να βλέπουν τους βιοτόπους τους να συρρικνώνονται ή να καταστρέφονται ολοσχερώς. Ο τρόπος που λειτουργεί η βιομηχανική κοινωνία και η οικονομία της επιτάσσει και επιβάλλει για την διαιώνισή της μια συνεχόμενη πρόοδο της τεχνολογίας και της μεγιστοποίησης του κέρδους, πράγμα που σημαίνει εκμετάλλευση της φύσης με κάθε κόστος. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί χαρακτηριστικό μόνο των καπιταλιστικών σχέσεων αλλά του πολιτισμού γενικότερα ο οποίος από τη γέννησή του στηρίχθηκε σε μια γεωγραφική και πληθυσμιακή επέκταση και εξάπλωση με στόχο τη διαιώνιση της κυριαρχίας.

 Η πραγματική επέλαση των ανθρώπινων δραστηριοτήτων πάνω σε κάθε γωνιά του πλανήτη στερεί σε εκατομμύρια είδη το σπίτι τους. Ένας τεχνόκοσμος που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του και επιδιώκει να καλύψει κάθε κομμάτι γης με τσιμέντο καταπίνοντας κάθε ζωή. Φωτιές, καλλιέργειες, αποξηράνσεις, φράγματα, εξορύξεις, βιομηχανικές δραστηριότητες και μόλυνση συνθέτουν την εικόνα της καταστροφής και της εξαθλίωσης ολόκληρων βιοτόπων. Για να μεταφερθούν τα προϊόντα που παράγονται από τις βιομηχανίες στους κατοίκους των πόλεων έχει κατασκευαστεί ένα παγκόσμιο δίκτυο εμπορίου σε στεριά, θάλασσα και αέρα. Δάση ολόκληρα κόβονται στη μέση για να φτιαχτούν οι δρόμοι, διαρρηγνύοντας την ολότητα της ζωής μέσα σε αυτά και δημιουργώντας τεχνητά τείχη ανάμεσα στα ζώα, με αποτέλεσμα τη διατάραξη και εμπόδιση της βιωσιμότητας. Το θαλάσσιο εμπόριο ευθύνεται για τη δολοφονία χιλιάδων ζώων της θάλασσας, είτε σκοτώνοντας απευθείας ζώα με τις προπέλες των πλοίων, είτε διαταράσσοντας τα ρεύματα που ακολουθούν τα ζώα κάνοντάς τα να χάσουν τον προσανατολισμό τους, είτε μολύνοντας τους ωκεανούς με καύσιμα και σκουπίδια. Το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους του ουρανού, τα πτηνά, που βρίσκουν το θάνατο στους έλικες των αεροπλάνων αλλά και που αποπροσανατολίζονται στο ταξίδι τους για τις νότιες χώρες από τα ωστικά και εναέρια κύματα που εκπέμπονται για την εξυπηρέτηση της εναέριας κυκλοφορίας.

 Η παγκόσμια και εκτεταμένη χρήση του αυτοκινήτου αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του σύγχρονου τρόπου ζωής. Τα αυτοκίνητα ευθύνονται για τους περισσότερους θανάτους ανθρώπων και ζώων στο σύγχρονο κόσμο, αλλά και για τη μόλυνση της βιόσφαιρας από τις εκπομπές δηλητηριωδών αερίων. Τα αυτοκίνητα έχουν κατακλύσει όλο το πλανήτη δημιουργώντας μια ψεύτικη αναγκαιότητα, αποτελούν την εξατομικευμένη επίδραση των ταχέων μετακινήσεων στη καθημερινή ζωή. Η επιβολή του ιδεολογήματος της εξοικονόμησης χρόνου και της ταχύτητας έχει σαν βασικό στόχο να κάνει τους ανθρώπους να μην έχουν το χρόνο να σκεφτούν τι συμβαίνει γύρω τους αλλά και να αντιδράσουν με κριτήριο την αξία της ζωής, οι ταχείς ρυθμοί απονεκρώνουν πνευματικά τους ανθρώπους καθιστώντας τους υποχείρια της κυριαρχίας. Οι άνθρωποι κατάφερναν να μετακινηθούν εκατομμύρια χρόνια πριν την ανακάλυψη και την επιβολή του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο, που σαν στόχο έχει να επιβάλλει τους φρενήρεις ρυθμούς που επιτάσσει η βιομηχανική παραγωγή και να αυτοματοποιήσει τις μετακινήσεις των ανθρώπων μέσα στα πλαίσια των δρόμων και των δομών του συστήματος, έχει καταφέρει να συμβάλλει περαιτέρω στην αποξένωση του ανθρώπου από το φυσικό κόσμο. Ο άνθρωπος-οδηγός μέσα στο σιδερένιο και γυάλινο κελί , το αυτοκίνητο δηλαδή, βλέπει το κόσμο γύρω του μέσα από το τζάμι σαν να βρίσκεται σε βιντεοπαιχνίδι. Δημιουργείται μια άτυπη αίσθηση εξουσίας απέναντι σε ό,τι κινείται γύρω του και πολλές φορές είναι μια εξουσία πάνω στη ζωή και το θάνατο τον όντων που τυχαίνει να βρίσκονται στο δρόμο του. Αυτή η εξουσιαστική σχέση εμβαθύνει όταν μπαίνουν διλήμματα που λένε ότι η ανθρώπινη ζωή αξίζει περισσότερο από αυτή των ζώων και έτσι δικαιολογούνται οι τόσο συχνοί θάνατοι. Όμως τα ζώα δεν απείλησαν ποτέ την ζωή με τις μετακινήσεις τους απαξιώνοντας κάθε ζωντανή οντότητα όπως γίνεται σήμερα με τη χρήση του αυτοκινήτου. Η ζωή κάθε ζώου είναι σημαντική για το ίδιο και τους συντρόφους του, κατά τον ίδιο τρόπο που η ζωή ενός ανθρώπου είναι σημαντική για τους οικείους του, το ιδεολόγημα της ανωτερότητας της ανθρώπινης ζωής, αποτελεί σαθρή απόδειξη του που μας οδηγεί ο ανθρωποκεντρισμός, σε μια άνευ προηγουμένου εξαφάνιση των ειδών όπως συμβαίνει και με την καφέ αρκούδα. Το αυτοκίνητο και όλο το σύμπλεγμα των ταχέων μετακινήσεων είναι αναπόσπαστο κομμάτι του βιομηχανικού τεχνολογικού συστήματος και άρρηκτα συνδεδεμένο με την επικράτηση και παγκοσμιοποίηση των δομών της κυριαρχίας.

 Ο βιομηχανικός πολιτισμός αποτελεί μια γάγγραινα στο σώμα του πλανήτη, επεκτείνεται ραγδαία μέχρι τη τελική καταστροφή κάθε μορφής ζωής. Η ανθρωποκεντρική λογική συμβάλει στο να μην βλέπουν οι άνθρωποι τη καταστροφή που συντελείται και εντείνεται μιας και θεωρούν πως η δική τους επιβίωση είναι εξασφαλισμένη ακόμα και αν χαθεί κάθε τι ζωντανό. Ζούμε σε ένα κόσμο που η κυριαρχία με την αρωγή του κράτους έχει καταφέρει να ελέγχει τις συνειδήσεις των ανθρώπων υπνωτίζοντάς τους με τα ναρκωτικά του πολιτισμού και την τεχνολογική εξημέρωση, κάνοντας τους να πιστεύουν ότι είναι μοναδικοί σε σχέση με τα υπόλοιπα ζώα και τη ζωή στη γη και πως βρίσκονται σε έναν αέναο ανταγωνισμό με τη φύση.

 Είναι λοιπόν αναγκαίο για τη ζωή και την ελευθερία όλων να συγκρουστούμε με τον πολιτισμό, το κράτος και τις δομές του, να καταστρέψουμε το τεχνολογικό σύστημα και τη βιομηχανία, να αποδομήσουμε την ανθρωποκεντρική λογική και να ζήσουμε στο φυσικό μας σπίτι τη γη που μας έθρεψε για εκατομμύρια χρόνια με αρμονία πριν την εμφάνιση της κυριαρχίας και του πολιτισμού.

 Μπορούμε και θέλουμε να αγωνιστούμε γι’ αυτό τον σκοπό, είναι η μόνη ειλικρινής στάση απέναντι στην άγρια ζωή που πολεμιέται από τις μηχανές και την κοινωνία τους.

 Αγώνας για την ζωή, την ελευθερία και την αναρχία. Αγώνας για την ολική απελευθέρωση.

αδάμαστο

http://adamasto.squat.gr/%CE%B7-%CE%AC%CE%B3%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B6%CF%89%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%87%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF%CF%86%CF%8C%CF%81/
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Άστεγος Διαβάτης

  • Επισκέπτης
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #39 στις: Μάρτιος 09, 2013, 07:39:07 μμ »
για τους μετανάστες στον Έβρο ο φράχτης έγινε μπαμ μπαμ.. για τις αρκούδες;;   >:(

Αποσυνδεδεμένος Incognito

  • Addicted
  • ******
  • Μηνύματα: 2810
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #40 στις: Μάρτιος 09, 2013, 07:55:39 μμ »
Κατα τα άλλα σκοτώνουμε διάφορα άλλα είδη επειδή εξαπλώνονται επικύνδυνα απειλώντας άλλα είδη. Παράνοια.

Αποσυνδεδεμένος xristina-v

  • Θαμώνας
  • *****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 09, 2013, 10:16:36 μμ »
για τις πρόσφατες δηλώσεις των κυνηγών λες incognito;
πάλι καλά που έχουμε και αυτούς και έτσι στην ελλαδα λύκοι, ελάφια, αλεπούδες, και αρκούδες είναι στα όρια της εξαφάνισης.

είναι λύση ο φράχτης;

να κοπεί δηλαδή η ζωή του βουνού στη μέση;

προσωπικά πιστεύω ότι επίτηδες τις πατάνε!
πως μπορεί κάποιος να μη δει ΟΛΟΚΛΗΡΗ αρκούδα, γάτα το καταλαβαίνω, αλλά αρκούδα δε γίνεται.
ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Άστεγος Διαβάτης

  • Επισκέπτης
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #42 στις: Μάρτιος 10, 2013, 12:41:46 πμ »
για τις πρόσφατες δηλώσεις των κυνηγών λες incognito;
πάλι καλά που έχουμε και αυτούς και έτσι στην ελλαδα λύκοι, ελάφια, αλεπούδες, και αρκούδες είναι στα όρια της εξαφάνισης.

είναι λύση ο φράχτης;

να κοπεί δηλαδή η ζωή του βουνού στη μέση;

προσωπικά πιστεύω ότι επίτηδες τις πατάνε!
πως μπορεί κάποιος να μη δει ΟΛΟΚΛΗΡΗ αρκούδα,
γάτα το καταλαβαίνω, αλλά αρκούδα δε γίνεται.

ακόμα και υπόγεια διάβαση να κάνεις σε ένα βουνό για να περνούν τα ζώα, θέλεις φράχτη για να κατευθύνεις τα ζώα προς τα εκεί, αυτό φυσικά αν θέλεις να έχεις δρόμους.. εδώ όχι υπόγειες διαβάσεις δεν έχει αλλά ούτε φράχτες για την ασφάλεια και των ζώων και των οδηγών, ακόμα και η ειδική σήμανση απουσιάζει από πολλά περάσματα.  Δεν νομίζω να τις πατάνε επίτηδες.. ένα μικρό αρκουδάκι ζυγίζει περίπου 70 κιλά, μια ενήλικη πάνω από 200 κιλά.. πρέπει να οδηγάς τανκ για να τις πατήσεις επίτηδες.. χωρίς να καταστρέψεις το όχημα σου το λιγότερο.

Αποσυνδεδεμένος gypsy

  • Θαμώνας
  • *****
  • Μηνύματα: 503
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 19, 2013, 02:25:48 μμ »
Λίγο πριν από την έναρξη της περιόδου υψηλής κινητικότητας των αρκούδων τα θύματα ως αποτέλεσμα τροχαίων ατυχημάτων έφτασαν ήδη τα τρία φέτος. Τελευταίο θύμα ήταν η αρκούδα που που τραυματίστηκε τη Μεγάλη Τρίτη στην Εγνατία Οδό στο ύψος του κόμβου «Ταξιάρχη». Η ενήλικη αρσενική αρκούδα βάρους 180 κιλών, βρέθηκε σε άσχημη κατάσταση από τις Ομάδες Άμεσης Επέμβασης των περιβαλλοντικών οργανώσεων ΚΑΛΛΙΣΤΩ και ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, μετά από σφοδρή σύγκρουση με ΙΧ αυτοκίνητο. Στο ζώο παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες αλλά και κτηνιατρική παρακολούθηση και περίθαλψη στον Κτηνιατρικό Σταθμό Περίθαλψης Άγριας Ζωής που λειτουργεί ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ στον Αετό της Φλώρινας. Ο άτυχος αρκούδος μεταφέρθηκε στο στην Κτηνιατρική Σχολή του ΑΠΘ για επιπλέον εξετάσεις, οι οποίες δυστυχώς έδειξαν πως τα πολλαπλά κατάγματα στα δύο πίσω άκρα του ζώου ήταν πολύ σοβαρά και η γενικότερη κατάσταση της υγείας του μη αναστρέψιμη, ακόμη και στην περ ίπτωση χειρουργικής επέμβασης.
Από το site του Αρκτούρου

Αποσυνδεδεμένος foxy vegan

  • Διαχειρίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 8565
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Ανθρωποι-Ζωα-Περιβαλλον: Ειμαστε ΕΝΑ
Απ: Εγνατία Οδός και Αρκούδες
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 19, 2013, 03:27:07 μμ »
 :(
Σεξισμός=Ρατσισμός=Σπισισμός
No one is free when others are oppressed.

 

Copyright © χορτοφαγία: στάση ζωής