χορτοφαγία: στάση ζωής



Αποστολέας Θέμα: Ρεβυθομπιφτέκια (Για πιό υγιεινά)  (Αναγνώστηκε 4817 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

ΕΛΕΝΗ

  • Επισκέπτης
Ρεβυθομπιφτέκια (Για πιό υγιεινά)
« στις: Μάρτιος 26, 2007, 06:37:38 μμ »
     ΥΛΙΚΑ                   250 γρ. ρεβυθάλευρο
                                150 γρ. φάβα
                                6 κουταλιές της σούπας πληγούρι
                                1-2 ματσάκια κρεμμυδάκια φρέσκα, ψιλοκομμένα
                                1 ματσάκι μαιντανό ψιλοκομμένο
                                αρκετό σκόρδο τριμμένο
                                3-4 κρεμμύδια ξερά, ψιλοκομμένα
                                1-2 κουταλάκια κόλιανδρο, κοπανισμένο
                                1-2 κύμινο τριμμένο
                                λάδι, που θα υπολογίσετε πόσο λιπαρούς τους  θέλετε
                                λίγο αλεύρι για να δέσετε τα υλικά
                                προαιρετικά 1-2 κουταλάκια μπέικιν πάουντερ
                                αλάτι, πιπέρι, επίσης προαιρετικά
                                επίσης αν βρείτε, βάλτε μάραθο και δυόσμο, αλλοιώς ξερά
      ΕΚΤΕΛΕΣΗ      Βάζετε σε λίγο νερό το ρεβυθάλευρο, αν μπορείτε μεταλλικό, ή απόχλωριομένο, κάνοντας έναν σφικτό χυλό, από το βράδυ να μουσκέψει καλά. Την άλλη μέρα, δυό ώρες πριν την εκτέλεση, μουσκεύετε και τη φάβα και το πληγούρι σε αποχλωριομένο νερό επίσης. Μπορείτε να αφήνετε νερό της βρύσης σε γυάλινη κανάτα καμιά ώρα πριν το χρησιμοποιήσετε. Έχω ακούσει οτι φεύγει το χλώριο, διασταυρώστε το.
          Ανακατεύετε το μουλιασμένο ρεβυθάλευρο μαζί με τη φάβα και το πληγούρι ελαφρά στραγγισμένα και περασμένα στο μπλέντερ, (αν χρειάζετε ρίχνετε στο μπλέντερ λίγο νερό με μέτρο, για να γυρίσει η λεπίδα).
          Ρίχνετε όλα τα υπόλοιπα υλικά,εκτός το λάδι και το αλεύρι, στη λεκάνη που τα δουλεύετε και τα ανακατεύετε καλά. Μετά προσθέτετε λίγο αλεύρι αν το χρειάζετε η ζύμη για να γίνει εύπλαστη και λίγο λάδι, για να μη παχαίνουν. Αν δεν έχετε πρόβλημα, ρίχνετε όσο κρίνετε εσείς οτι θα είναι νόστιμα.
         Τα πλάθετε, και τα ακουμπάτε σε λαδωμένο ταψί, ή αλουμινόχαρτο, (στο ταψί), για να μη λερώνετε και πολύ, και τα βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-200 βαθμούς, αφού τα αλείψετε με λαδάκι από πάνω,
δεν θυμάμαι για πόση ώρα, παρακολουθήστε το μέχρι να ροδίσουν.
        Όποιος είπαμε δεν έχει πρόβλημα κιλών, τα τηγανίζει κάνοντας γνήσιους ρεβυθοκεφτέδες που λένε, και όποιος δεν είναι βέγκαν, τους τυλίγει σε πίτα αραβική ή παραδοσιακή, με τζατζίκι ή γιαούρτι και σαλατικά.
                                           

 

Copyright © χορτοφαγία: στάση ζωής