χορτοφαγία: στάση ζωής



Αποστολέας Θέμα: Μανιταρόπιτα νηστίσιμη  (Αναγνώστηκε 3737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foxy vegan

  • Διαχειρίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 8566
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Ανθρωποι-Ζωα-Περιβαλλον: Ειμαστε ΕΝΑ
Μανιταρόπιτα νηστίσιμη
« στις: Μάρτιος 05, 2008, 06:53:20 πμ »
    *  Για το φύλλο:
          o 4 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
          o 1/2 φλιτζάνι λάδι
          o 1 φλιτζάνι χλιαρό νερό
          o 2 κουταλιές ξύδι (ή τσίπουρο, ρακή κλπ)

    * Για την γέμιση:

          o 3 μέτρια ξερά κρεμμύδια
          o 1 φρέσκο κρεμμυδάκι (ιδιαίτερα το πράσινο)
          o 1/2 πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη (ή 1 μικρή)
          o 1 ντομάτα (ή 1/2 κουτί ψιλοκομμένα ντοματάκια)
          o 1 κονσέρβα μανιτάρια τεμαχισμένα (τα πιο χοντρά κομμάτια τα ψιλοκόβουμε)
          o 1 φλιτζάνι μαϊντανό και άνηθο ψιλοκομμένα
          o 1 κουταλιά μαύρη ζάχαρη
          o 1 κουταλιά σουσάμι
          o 1 κουταλιά σόγια σώς
          o 2-3 κουταλιές σιμιγδάλι (ή κουάκερ)
          o Αλάτι
          o Πιπέρι
          o Κύμινο
          o Μοσχοκάρυδο
          o Λίγο κόκκινο πιπέρι
          o Λίγο λάδι
          o Προαιρετικά: 2 κουταλιές μαύρη σταφίδα και περισσότερο λάδι

Ετοιμασία

   1. Ξεκινάμε από την παρασκευή ζύμης για φύλλο που θα μείνει να "ξεκουραστεί" πάνω από μισή ώρα.
   2. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αντί για νερό το ζουμί από τα μανιτάρια. Επίσης μπορούμε να ετοιμάσουμε τη ζύμη από την προηγούμενη και να τη διατηρήσουμε στο ψυγείο σε ζελατίνα ή poly-bag.
   3. Οταν θα έλθει ή ώρα, χωρίσουμε την ζύμη σε 4 άνισα κομμάτια 2 μεγάλα 2 μικρά για να ανοίξουμε το φύλλο.
   4. Κόβουμε στη συνέχεια, τα κρεμμύδια σε φετάκια και τεμαχίζουμε τα υπόλοιπα υλικά.
   5. Σε σκεύος (σωτέζα, κατσαρόλα, βαθύ τηγάνι) ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο. Τσιγαρίζουμε τα κρεμμύδια μέχρι να μαραθούν και ρίχνουμε το κύμινο, το σουσάμι, τη ζάχαρη, τη σόγια-σώς και γυρίζουμε ελαφρά με ξύλινη κουτάλα.
   6. Προσθέτουμε την πιπεριά τη ντομάτα και τελευταία τα μανιτάρια.
   7. Πασπαλίζουμε με μια πρέζα μοσχοκάρυδο, με το σιμιγδάλι και αλατοπιπερώνουμε.
   8. Τελευταία προσθέτουμε τον ανηθομαϊντανό και -προαιρετικά- τις σταφίδες.
   9. Ανοίγουμε φύλλο χρησιμοποιώντας λίγο αλεύρι (ή corn flower). (Το κάτω-κάτω φύλλο πρέπει να είναι μεγαλύτερο σε διάμετρο από το καλά λαδωμένο ταψί, ώστε γυρίζοντάς το να διπλωθεί σε κόθρο).
  10. Λαδώνουμε το φύλλο με πινέλο και ανοίγουμε ένα μικρότερο και το στρώνουμε πάνω από αυτό.
  11. Αδειάζουμε τη γέμιση και την απλώνουμε ισομερώς.
  12. Ανοίγουμε στη συνέχεια δύο ακόμη φύλλα και γυρίζουμε τέλος το κάτω, όπως είπαμε σε κόθρο.
  13. Χτυπάμε αρκετό λάδι (όσο δε βάλαμε μέσα στη γέμιση)με λίγο από το υγρό της κονσέρβας και 2 σταγόνες σόγια –σώς ώστε να γαλακτοποιηθούν, (έως ¾ από το φλιτζάνι όλα μαζί) και το αδειάζουμε πάνω στο τελευταίο φύλλο.
  14. Χαράσσουμε σε κομμάτια και αν θέλουμε ρίχνουμε λίγο σουσάμι.
  15. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο σε 150 βαθμ. έως ότου ροδίσει το φύλλο (περίπου για ¾ της ώρας).
  16. Προαιρετικά, αν θέλουμε, αλείφουμε τη ζεστή επιφάνεια της πίττας όπως θα βγει από το φούρνο με 1 κουταλιά μέλι διαλυμένο σε 1/2 κουταλιά νερό.


Τη συνταγή συνιστά: η Lilly (δικής της εμπνεύσεως)
Σεξισμός=Ρατσισμός=Σπισισμός
No one is free when others are oppressed.

Αποσυνδεδεμένος blueheart

  • Powered by Tofu
  • Συντονίστρια
  • Addicted
  • *****
  • Μηνύματα: 2225
  • Φύλο: Γυναίκα
  • The Spaghetti Incident?
    • VegLite
Απ: Μανιταρόπιτα νηστίσιμη
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 03:02:24 μμ »
την έφτιαξα χτες το βράδυ! είναι απλά καταπληκτική!

 

Copyright © χορτοφαγία: στάση ζωής